Garantija un ar to saistošie noteikumi

1. Visām precēm saskaņā ar Latvijas valsts likumdošanu ir 2 gadu garantija.


2. RatuBirojs nodrošina ātru un ērtu garantijas un pēcgarantijas servisu Ratu Biroja salona adresē Miera ielā 54, Rīgā


Ja Jums ir radušies jautājumi par  preces kvalitāti vai arī Jums ir nepieciešams garantijas  vai pēcgarantijas remonts, tehniskā apkope vai kāda tehniska konsultācija, lūdzu sazinieties ar mums pa tel. 67385137  un biroja menedžeris saskaņos ar Jums servisa laiku. Parasti cenšamies visus ar garantiju saistītos jautājumus atrisināt 1 dienas laikā, bet ne ilgāk kā likumā paredzētajā termiņā.


3. Defektus, kas ir radušies ražošanas procesā sauc par ražošanas defektiem un tie novēršami bezmaksas garantijas ietvaros.

4. Defektus, kurus iespējams novērst nemainot preces ārējo izskatu sauc par maznozīmīgiem defektiem. Maznozīmīgi razošanas defekti novēršami garantijas ietvaros bez maksas.


5. Gadījumi, kas neattiecas uz garantijas remontu:

  • Parasti bojājumi, kas saistīti ar gadu gaitā radušos nolietojumu vai bojājumu, kas radušies intensīvas ratiņu izmantošanas rezultātā nevar būt par iemeslu atmaksas/prasījuma/sūdzības iesniegšanai.
  • Bojājumi, kas radušies nepareizas uzstādīšanas un salikšanas rezultātā, nevar būt par iemeslu atmaksas/prasījuma/sūdzības iesniegšanai. 
  • Bojājumi, kas radušies nepareizas ratiņu izmantošanas rezultātā nevar būt par iemeslu atmaksas/prasījuma/sūdzības iesniegšanai.
  • Nenovērsti bojājumi, kas radušies ratiņu lietošanas rezultātā var attiecīgi radīt jaunus tehniskus bojājumus, kas nebūtu par iemeslu reklamācijas, atmaksas un prasījuma iesniegšanai.
  • Detaļu rūsējumi, kas radušies nepietiekamas apkopes iztrūkuma rezultātā, nevar būt par iemeslu reklamācijas iesniegšanai.
  • Mitrās auduma daļas, kas nav attiecīgi izžāvētas un ir sapelējušas, iemesls nevar būt par pamatojumu reklamācijas iesniegšanai.
  • Saulesstaru, sviedru, tīrīšanas līdzekļu, noberzumu ietekmē vai biežas mazgāšanas rezultātā auduma krāsa var izbalēt. Arī šis gadījums nevar būt par iemeslu atmaksas/prasījuma vai sūdzības iesniegšanai.
  • Nolietojušies riteņi uzskatāmi par normālu nolietojumu un netiek uzskatāmi par bojājumiem, kas nevar būt par iemeslu reklamācijas prasījuma un sūdzības iesniegšanai.


Lietojot ratiņus pircējam jāievēro preces lietošanas noteikumi, kādi tie ir aprakstīti konkrēto ratiņu lietošanas noteikumos.


Pircējam ir tiesības prasīt pārdevējam papildus informāciju par preces lietošanas un apkopes īpašībaām, kas ir piedāvājumā.


IEVĒRĪBAI! 

Lūdzam pārbaudīt savu pirkumu un tās komplektāciju un atbilstību līguma noteikumiem. Ja rodas pretenzijas vai citi jautājumi lūdzam nekavējoties sazināties ar RatuBirojs administrāciju. Pretenzijas gadījumā noteikti jāsaglabā preces oriģinālais iepakojums.